Ugrás a fő tartalomra

Arnold Gym


Az Arnold Gym bemutatásával kezdem a teremtesztelést. A kép, amit festek, teljesen szubjektív lesz. A konditerem jó helyen van a Kolossy tér környékén. Budapesten a Szépvölgyi út 15. szám alatt találjátok. Másodszorra jártam itt, az első és a második benyomásom is teljesen pozitív.


Minden adott ahhoz, hogy másnapra garantált izomlázunk legyen. A klasszikus testépítés és Arnold Schwarzenegger szelleme természetesen körüllengi a helyet. Minden van ami kell, kézisúlyok, kardiogépek, mindenféle erősítőgép, de helyet kapott egy crossfit állvány, avagy keret is. 


Rudak is vannak bőven, fekpadokból sincs hiány. Találkoztam itt egy olyan sines farizomgéppel is, amilyet még életemben nem láttam. Ki is próbáltam a fenti képen középen látható bal oldalon. Segítséget kellett kérnem a használatához. A terem használói jófejek és az edzők is szimpatikusak. Nincsenek bunkó arcok. Nem néznek ki senkit. Mindenki az edzésre koncentrál. Szerencsére, nem találkoztam tenyérbemászó trénerekkel, akik mindenképpen tukmálni akarták volna magukat.


Szerencsére rengeteg tükör van, így az ember ellenőrizheti a helyes pózokat és testtartást. Kellékekből is van elég, gumiszalagok, hengerek, bosu, fitball, lábsúlyok, matracok, tárcsák. A cardio park is rendben van, lépcsőző, sífutógép, taposó, futópad, evezőgép minden van, ami csak szükséges. 


Az öltözőkben plasztikkártya segítségével lehet kinyitni a szekrényeket. Jó megoldás nem kell kulcsozgatni, de lehetőleg zsebes edzőruhába menjetek, hogy el tudjátok rakni. A recepciósok rendkívül kedvesek. Van wifi is. Proteinbar természetesen itt is van.

A kondi terem mellett, lehet tehát kardiózni, sokféle aerobic órán pattogni és fallabdázni avagy squasholni is. Emellett személyi edzést is biztosítanak. Vannak egyéb szolgáltatások is mint a szauna, a szolárium vagy éppen a masszázs.

Szívből tudom ajánlani ezt a termet. Én magam is vissza fogok járni ide és igyekszem kipróbálni minden szolgáltatást. Írni is fogok még az érdekes órákról, például a bungee fitről, amikor a levegőben lógsz egy hevederben és úgy tornázol.

https://www.arnoldgym.hu

Én AYCM kártyával járok edzeni több helyre is. Egyik célom a blogon, hogy heti rendszerességgel mutassak be nektek egy-egy új fitnesstermet, vagy új mozgásformát. Helyet kap az oldalon minden, ami sporttal és mozgással kapcsolatos. A test egyéb dolgaival, a lélek és a szellem témáival is foglalkozom és több interjút készítek szakértőkkel és amatőrökkel ezekben a témákban.

Jó edzést! Sok boldogságot minden napra mindenkinek! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Féléves kihívás- avagy a szeptember az új január

Annyi sikertörténetet látok már az interneten, hogy kezdem úgy érezni, hogy én ezekhez képest, még sehol sem tartok. Jó látni, hogy emberek 6 hónap alatt 30 kg-t fogynak. A környezetemben is egyre több látványos átalakulás van.  Magam is erre vágyom, szeretném azt, hogy vékony, karcsú, könnyű, filigrán, fitt, jó alakú legyek. Eldöntöttem, hogy most végre tényleg végérvényesen lefogyok. Lepereg rólam minden, ami ebben akadályozna.  Felismerés  Rájöttem, hogy az elsöprő eredmény még azért várat magára, mert nem tartom be 100 %-ban a szabályokat és átverem magam.  Az élet már csak ilyen könnyű és boldog közben szörnyű és szomorú. Miből merítsünk újra meg újra motivációt a fejlődéshez? Ez a fogyás dolog egy végeláthatatlan kálvária. Csak viszem a saját keresztemet - ami egyébként 20-30 kg súlyfelesleg- és küzdök vele, de mindig letérek a célhoz vezető útról. Hogy hogy? Elkezdem az étrend betartását, de itt- ott többet teszek mennyiségileg az ételemhez

Séta mániás lettem

Évek óta terveztem, hogy kipróbálok egy 365 napos sétakihívást.  Az egészet dokumentálom és leírom a tapasztalataimat, mérem a teljesítményemet. Egyszer olvastam, hogy, ha valaki az év minden napján sétál legalább 1 órát akkor akár -10 kg-ot adhat le a súlyából.  Mindig halogattam, de néhány hónapja végre elkezdtem, amióta tényleges életmódváltásba kezdtem (-10 kg fogyás) törekszem a rendszeres sajáttestsúlyos, vagy súlyzós edzésre, de a legnagyobb hangsúlyt a mendegélésre fektetem, mert hiszem és tapasztalom, hogy az egyszerű gyaloglás a legjobb kardió. Ezt szívesebben teszem a szabadban, legyen bármilyen hideg is fel lehet öltözni, nem szükséges csak ezért konditerembe menni. (Mondjuk, most nem is lehet sajnos) Én imádom a termeket, a súlyokat, a  gépeket, de a kardió gépek nem állnak közel a szívemhez. Lépcsőzőgép?-Lépcsőzz! Van elég lépcsőház, van rengeteg szabadtéri lépcső, taknyod nyálad egybefolyik, ha lépcsőn edzel és többet is ér. Szobabicikli?-Biciklizz! rendesen, téli felsze