Ugrás a fő tartalomra

Utazás a cél felé -mindig vannak kitérők- a megoldás a folytatás

Az Adria gyöngyszeme

Dubrovnikban nyaraltunk július. 11-től 15-ig, szerdától-vasárnapig. Hideget is és meleget is hallottam erről a városról. Nekem nagyon tetszett, főleg a tenger.



A víz a legsziklásabb helyeken a legtisztább, ezért érdemes a népszerű strandokon túllépve, érintetlenebb helyeket keresni.


Érdemes olyan búvármaszkot beszerezni, amellyel vizslathatjuk a tengeri élővilágot, és akár az orrunkon vagy a szánkon keresztül is vehetjük egyaránt a levegőt.



Kiváló sportolási lehetőségek adódnak minden nyaralás alkalmával, Dubrovnikban például, elég megindulni gyalog a városban és erős túrákat, lehet véghez vinni, de természetesen a strandolás és az úszás is jó barátja mindenkinek, aki szeret mozogni, vagy aki meg szeretné őrizni az alakját a pihenés alatt is.

A hízástól sem kell annyira félni, ha az ember kordában tudja tartani magát.

A szabadság alatt is igyekeztem figyelni, arra, hogy mit eszem, nem vontam meg magamtól semmit sem, amit megkívántam, de húztam határvonalakat.


Amíg a barátaim sült krumplival kérték a csevapot, én cukkinis főtt krumplis köretet választottam, és sok salátát is ettem, hogy ne legyek éhes.

Természetesen engedtem a kísértésnek is, minden nap megettem, egy gombóc fagyit és megittam egy-két sört is, volt, amikor spagettit ettem, és volt amikor, 1 szelet pizza is lecsúszott és még gumicukor is, de a hangsúly a mértékletességen volt.

A blog írását 103,5 kg-osan kezdtem, végigcsináltam egy két hetes programot és közben tartott az egy hónapos alkohol megvonásom is. Előtte vagy három hónapig, nem mozdult a súlyom semerre, se előre, se hátra, ekkor kapott el a gépszíj és belevágtam az életmódváltásba sikeresen fogytam három kilót, a két hét alatt 100,4 voltam, amikor nyaralni indultunk, ma pedig amikor rettegve ráálltam a mérlegre féltem, hogy biztos 105 kiló vagyok legalább, örömmel nyugtáztam, hogy 101,1, tehát 1 kilót híztam csak vissza.

Ahogy visszacsöppentem a valóságba, tudtam, hogy írni fogok szépen egy új bejegyzést és nyugtázom, a történteket. Most ugyanúgy újrakezdem a két hetes programot, - amely egy étrend, ötszöri egészséges ételekkel, kimért adagokkal- és addig-addig folytatom, amíg elérem a kívánt testsúlyom.

Az álomsúly nekem a 75 kg, de már a 80-nak is nagyon örülnék, és természetesen nagyon várom már, hogy végre, újra két számjegyű legyen.

Hiszem, hogy kitartó munkával nekem is sikerülni fog. Nagyon inspiráló az internetes közösség, a sok hiteles előtte és utána fotó különböző oldalakon, több valós sikertörténet van, a legfontosabb, minden esetben a kitartás, hogy soha, ne adjuk fel és ha megbotlunk, akár egy utazáson, vagy más helyzetekben, utána azonnal álljunk fel és folytassuk utunkat a cél felé!




















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Féléves kihívás- avagy a szeptember az új január

Annyi sikertörténetet látok már az interneten, hogy kezdem úgy érezni, hogy én ezekhez képest, még sehol sem tartok. Jó látni, hogy emberek 6 hónap alatt 30 kg-t fogynak. A környezetemben is egyre több látványos átalakulás van.  Magam is erre vágyom, szeretném azt, hogy vékony, karcsú, könnyű, filigrán, fitt, jó alakú legyek. Eldöntöttem, hogy most végre tényleg végérvényesen lefogyok. Lepereg rólam minden, ami ebben akadályozna.  Felismerés  Rájöttem, hogy az elsöprő eredmény még azért várat magára, mert nem tartom be 100 %-ban a szabályokat és átverem magam.  Az élet már csak ilyen könnyű és boldog közben szörnyű és szomorú. Miből merítsünk újra meg újra motivációt a fejlődéshez? Ez a fogyás dolog egy végeláthatatlan kálvária. Csak viszem a saját keresztemet - ami egyébként 20-30 kg súlyfelesleg- és küzdök vele, de mindig letérek a célhoz vezető útról. Hogy hogy? Elkezdem az étrend betartását, de itt- ott többet teszek mennyiségileg az ételemhez

Arnold Gym

Az Arnold Gym bemutatásával kezdem a teremtesztelést. A kép, amit festek, teljesen szubjektív lesz. A konditerem jó helyen van a Kolossy tér környékén. Budapesten a Szépvölgyi út 15. szám alatt találjátok. Másodszorra jártam itt, az első és a második benyomásom is teljesen pozitív. Minden adott ahhoz, hogy másnapra garantált izomlázunk legyen. A klasszikus testépítés és Arnold Schwarzenegger szelleme természetesen körüllengi a helyet. Minden van ami kell, kézisúlyok, kardiogépek, mindenféle erősítőgép, de helyet kapott egy crossfit állvány, avagy keret is.  Rudak is vannak bőven, fekpadokból sincs hiány. Találkoztam itt egy olyan sines farizomgéppel is, amilyet még életemben nem láttam. Ki is próbáltam a fenti képen középen látható bal oldalon. Segítséget kellett kérnem a használatához. A terem használói jófejek és az edzők is szimpatikusak. Nincsenek bunkó arcok. Nem néznek ki senkit. Mindenki az edzésre koncentrál. Szerencsére, nem találkoztam tenyérbemászó trénerekkel

Séta mániás lettem

Évek óta terveztem, hogy kipróbálok egy 365 napos sétakihívást.  Az egészet dokumentálom és leírom a tapasztalataimat, mérem a teljesítményemet. Egyszer olvastam, hogy, ha valaki az év minden napján sétál legalább 1 órát akkor akár -10 kg-ot adhat le a súlyából.  Mindig halogattam, de néhány hónapja végre elkezdtem, amióta tényleges életmódváltásba kezdtem (-10 kg fogyás) törekszem a rendszeres sajáttestsúlyos, vagy súlyzós edzésre, de a legnagyobb hangsúlyt a mendegélésre fektetem, mert hiszem és tapasztalom, hogy az egyszerű gyaloglás a legjobb kardió. Ezt szívesebben teszem a szabadban, legyen bármilyen hideg is fel lehet öltözni, nem szükséges csak ezért konditerembe menni. (Mondjuk, most nem is lehet sajnos) Én imádom a termeket, a súlyokat, a  gépeket, de a kardió gépek nem állnak közel a szívemhez. Lépcsőzőgép?-Lépcsőzz! Van elég lépcsőház, van rengeteg szabadtéri lépcső, taknyod nyálad egybefolyik, ha lépcsőn edzel és többet is ér. Szobabicikli?-Biciklizz! rendesen, téli felsze