Ugrás a fő tartalomra

Véres combok és tűzmágia éjszaka Fonyódon


Drámai címválasztás tudom, de ez volt a valóság.

Újabb nyaraláson vettem részt, három barátnőmmel a Balatonon, pontosabban Fonyódon. A szállásunk igazából Bélatelepen volt és innen kellett, vagy három kilométert gyalogolni, ha a városba akartunk menni és ott szórakozni. Felvettem a szép fehér ruhám, mondván koncertre megyünk, pont Balkan Fanatik volt, nem vagyok nagy rajongó, de a lányok szerettek volna bulizni. Nekik sikerült is. Nekem nem. 6 kilométeres sétával zártam az estét és sebbekkel a combomon.

Hogy miért?

Ezt csak azok az emberek értik meg, akiknek összeér a combjuk, mert annyira vastag, hogy menet közben surlódik. Az egyik láb mintegy smirglipapír sikálja a másikat. Rövid távokon ezt ki lehet bírni, mert hát kemény vagyok és csinos akarok lenni. Hosszútávon azonban véresre tud dörzsölődni ez a terület. Nem szép látvány. Nem jó érzés. Bezárul a kör és megint ott tartok, hogy igen jó úton vagyok, hogy életmódot váltottam és áhítom a vékonyabb virgácsokat.

 "Combrés"-em nekem nem lehet?

Fénykoromban huszon pár évesen is összeért a combom, -20 kiló ide, vagy oda. Egyszerűen több millióan vagyunk így összerakva, ilyen a felépítésünk. Formálni, finomítani mindig mindenen lehet, de ez számomra például nehéz feladat, én az a fajta jól kicombosodott nő vagyok. Mikor cicanadrág nélkül egyedül baktattam hazafelé nyilván ordítva sírtam és sajnáltam magam, hogy miért nem lehet, nekem is "tigh gap"-em, azaz legalább, csak egy kicsi résem a két combom között.

Én miért nem ehetek meg bármit, míg más habzsol és vékony marad?

Ez van ezt dobta a gép. Ezt el kell fogadni. Ez igazságtalannak tűnik, de nem feltétlenül az. Lehet, hogy az örök karcsú bármit megevő, nem hízó ember, például beteg, vagy gyenge, vagy buta, vagy egyéb hátrányos tulajdonságai vannak. Ez lehet nekünk egy sovány vigasz, de ezt az egészet el kell engedni. Magunkra kell koncentrálni. Mindig. A saját tapasztalatainkból kell építkezni és az évek során rájönni, hogy nekünk mi a jó. Elhinni a hihetetlent, hogy nem attól vagyunk jó nők, hogy 50-60 kilogrammot nyomunk és hosszú formás végtagjaink vannak buborékfenékkel és cseppalakú mellel és keskeny bimbóudvarral.

Kisugárzás

Nehéz feladat ez én is küzdök vele nap mint nap. Egyik nap szépnek és bombázónak érzem magam és akkor az is vagyok. A férfiak kiesnek az autójukból, ha elhaladok. Előzékenyek, kedvesek, bámulnak, segítőkészek. A másik nap viszont zsákban lépnék ki az utcára, csúnyának, kövérnek érzem magam és még tramplinak is és akkor az is vagyok. Nem vesznek észre, szürke egér vagyok, bunkókkal találkozom és beszólnak, ami még mélyebb bugyrába visz a saját poklomnak. Kezdem érteni a kisugárzás maszlagot. Ha szereted magad, mások is szeretnek. Mindannyian láttuk már a jó hapsi ronda nő és a bombanő csúnya pasi párkombókat. Na szerintem ez is ezért van. Egy magabiztos, önbizalommal, öntudattal, önazonossággal rendelkező ember, aki elfogadta és szereti magát, azt bizony mások is szeretik.



Na, de milyen volt a nyaralás? Rizsázol itt össze-vissza.

A Balaton gyönyörű. Az időnk is csodás volt és fürödtünk is. Sokat beszélgettünk, voltunk még koncerteken és buliban. Emellett főztünk is méghozzá egészséges termékekből.




Egy marokkói elemózsiát készítettünk el magyar bográcsban, mellé teljeskiörlésű tésztát főztünk főzőlapon. Az alapanyagok és a végeredmény is kiváló volt.

Igyekeztem alakbarát ételeket fogyasztani mindvégig és az alkohollal is csínján bánni. Hazaérkezve még 1 kg-t fogytam is. Mozgásban voltunk mind a négy nap. Úsztunk, sétáltunk és jógáztunk is. Utolsó este pedig, még tűzmágiáztunk is.


Mindenkinek ajánlom ezt a szeánszot, melyet én a kezdő önjelölt boszorkány találtam ki. Szerintem a tűznek és a nőknek is erejük van. Főleg az olyan hölgyeknek, akik barátok, őszinte, igaz barátok. Ezt az energiát kihasználva, mindenki elmondta este, hogy mik a céljai és mik az álmai, meghallgattuk és tanáccsal, jó szóval láttuk el egymást. Különleges éjszaka volt. Azt kívánom, hogy minden vágy, minden álom, minden cél teljesüljön, válljon valóra.

Mindenkinek ezt kívánom! Sok kitartást, türelmet és hitet a célok megvalósításához!

Higyjetek mindig, bármiben- magatokban, Istenben, más emberekben, a szerelmetekben, a munkátokban, a reinkarnációban, az örök életben- akármiben, mert az erő a hitből táplálkozik.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Féléves kihívás- avagy a szeptember az új január

Annyi sikertörténetet látok már az interneten, hogy kezdem úgy érezni, hogy én ezekhez képest, még sehol sem tartok. Jó látni, hogy emberek 6 hónap alatt 30 kg-t fogynak. A környezetemben is egyre több látványos átalakulás van.  Magam is erre vágyom, szeretném azt, hogy vékony, karcsú, könnyű, filigrán, fitt, jó alakú legyek. Eldöntöttem, hogy most végre tényleg végérvényesen lefogyok. Lepereg rólam minden, ami ebben akadályozna.  Felismerés  Rájöttem, hogy az elsöprő eredmény még azért várat magára, mert nem tartom be 100 %-ban a szabályokat és átverem magam.  Az élet már csak ilyen könnyű és boldog közben szörnyű és szomorú. Miből merítsünk újra meg újra motivációt a fejlődéshez? Ez a fogyás dolog egy végeláthatatlan kálvária. Csak viszem a saját keresztemet - ami egyébként 20-30 kg súlyfelesleg- és küzdök vele, de mindig letérek a célhoz vezető útról. Hogy hogy? Elkezdem az étrend betartását, de itt- ott többet teszek mennyiségileg az ételemhez

Arnold Gym

Az Arnold Gym bemutatásával kezdem a teremtesztelést. A kép, amit festek, teljesen szubjektív lesz. A konditerem jó helyen van a Kolossy tér környékén. Budapesten a Szépvölgyi út 15. szám alatt találjátok. Másodszorra jártam itt, az első és a második benyomásom is teljesen pozitív. Minden adott ahhoz, hogy másnapra garantált izomlázunk legyen. A klasszikus testépítés és Arnold Schwarzenegger szelleme természetesen körüllengi a helyet. Minden van ami kell, kézisúlyok, kardiogépek, mindenféle erősítőgép, de helyet kapott egy crossfit állvány, avagy keret is.  Rudak is vannak bőven, fekpadokból sincs hiány. Találkoztam itt egy olyan sines farizomgéppel is, amilyet még életemben nem láttam. Ki is próbáltam a fenti képen középen látható bal oldalon. Segítséget kellett kérnem a használatához. A terem használói jófejek és az edzők is szimpatikusak. Nincsenek bunkó arcok. Nem néznek ki senkit. Mindenki az edzésre koncentrál. Szerencsére, nem találkoztam tenyérbemászó trénerekkel

Séta mániás lettem

Évek óta terveztem, hogy kipróbálok egy 365 napos sétakihívást.  Az egészet dokumentálom és leírom a tapasztalataimat, mérem a teljesítményemet. Egyszer olvastam, hogy, ha valaki az év minden napján sétál legalább 1 órát akkor akár -10 kg-ot adhat le a súlyából.  Mindig halogattam, de néhány hónapja végre elkezdtem, amióta tényleges életmódváltásba kezdtem (-10 kg fogyás) törekszem a rendszeres sajáttestsúlyos, vagy súlyzós edzésre, de a legnagyobb hangsúlyt a mendegélésre fektetem, mert hiszem és tapasztalom, hogy az egyszerű gyaloglás a legjobb kardió. Ezt szívesebben teszem a szabadban, legyen bármilyen hideg is fel lehet öltözni, nem szükséges csak ezért konditerembe menni. (Mondjuk, most nem is lehet sajnos) Én imádom a termeket, a súlyokat, a  gépeket, de a kardió gépek nem állnak közel a szívemhez. Lépcsőzőgép?-Lépcsőzz! Van elég lépcsőház, van rengeteg szabadtéri lépcső, taknyod nyálad egybefolyik, ha lépcsőn edzel és többet is ér. Szobabicikli?-Biciklizz! rendesen, téli felsze