Ugrás a fő tartalomra

Művészetek Völgye



Szép, egyedi, ruhák, ékszerek, dísztárgyak, koncertek, előadások, színdarabok, improvizációs színház, versek, festmények, ízek, illatok, gyönyörű kerámiák. Ez mind-mind a Művészetek Völgye.



Ezt mind-mind szeretem. Okos, érdekes emberekkel készült interjúkat hallgatni és közben nézni a Momentán Társulat rögtönzéseit, nagyon szórakoztató. Az időm nagy részét a Momentán Udvarban töltöttem. Például Pogány Judit, Sixx-Varga Attila vagy Tari Annamária előadásain. Ők olyan emberek, akiknek az életéből, munkásságából, inspirálódni és tanulni lehet. A szellemi fejlődéshez pedig szerintem szükség van példaképekre, minden életkorban.



Négyszer voltam már Kapolcson ezen a fesztiválon. Érdemes néhány napot a Balaton felvidék gyönyörű környezetében nyáron itt eltölteni. Koncertekből sincs hiány a Völgyben ilyenkor, például sokak kedvence az Asian Dub Foundation is fellépett.



Monostorapátiban laktunk (szomszéd falu) két barátnőmmel és négy napra ugrottunk el a programokra. Telekocsival kell menni az a legjobb, olcsó és kényelmes. A birkák kolompjainak kellemes hangjára ébredni és egy ilyen kilátásban részesülni reggelente, pedig igazán felemelő érzés.





Miért jó ez az egész?

Kikapcsolódsz, lecsendesedsz, figyelsz, művelődsz, szép dolgokat látsz, fogdosol és veszel meg. Egy nőnek nem is kell több. Ruhát, ékszert venni. Különösen azért jó, mert itt sok az egyedi tervezésű és különleges darab, ami nem jön veled szembe az utcán.


Én olyan típusú nő vagyok, aki nagyon nem szereti, ha ugyanúgy néz ki mint a többiek. Mondjuk erre mikroszkópikusan kicsi az esély. Mondhatni elég kirívó jelenség vagyok, magas, nagy, de rendkívül formás és erős testű. Gyönyörű alakomat nagyobb mennyiségű zsír fedi, célom továbbra is leadni, ezt a felesleges anyagot, hogy idomaim szépen kirajzolódhassanak, hogy ne csak az L-es és XL-es és némely M-es ruhák közül választhassak, hanem mondjuk lehessek egy fixen M-es, maximum L-es mérettel megáldott nő.

Ezért jó ideje teszek, hol nagyobb, hol kisebb erőbedobással, jelenleg a nagyobb erőbedobást élem. Ha mindent jól csinálok fél év alatt el is érem a célomat.

Egyszerű matematika a fogyás? Rendkívül materiális dolog? Ha kevesebbet eszünk akkor fogyunk?

-Igen.

Az biztos, hogy a jól betartott, jó étrendtől fogyunk, de ahogy a sok okos több fórumon is hangsúlyozza életmódváltás kell. És egy mérhetetlenül nagy adag elhivatottság, akaraterővel fűszerezve.

Nincs mese valóban ez kell. Le kell mondani az alkoholról, főleg a sörről, cukrozott édességekről, a fehér lisztről, a fehér kenyérről, ahogy én is igyekszem ezt tenni és tettem ezt Kapolcson is.

Nehéz volt megállni, hogy ne egyek egy méteres langallót, kibírni, hogy ne nyomjak le a torkomon egy harapásra egy egész kürtös kalácsot, óriáspalacsintát,  ne vegyek a boltban péksüteményt, vagy teljes kiörlésűnek hazudott kakaós zsemlét, vagy kenyeret. A kísértésnek ellen kell állni. Csaló étkezéseket, néha érdemes beiktatni, de csak akkor, amikor már minden kötél szakad és nem bírjuk tovább.



Én itt hős voltam és kibirtam, én a hedonista, hogy ezek közül semmit sem ettem. Vittem magammal a tényleg teljes kiörlésű jókenyeret, a rio mare tonhalkonzerveket, a boltban pedig csak norbi update termékeket vettem, meg dinnyét. Kakastöke pörkölt, grill zöldség, minimális főtt krumpli, csirkemell és teljes kiörlésű lisztből készült laska ezeket ettem. Finomak voltak.

Meg is lett az eredménye a dolognak szépen haladok a célom felé, ha lassan is, de haladok. A legfontosabb pedig, hogy mindig újra, meg újra próbálkozom, újrakezdem, odafigyelek, teszek. Olyan ember vagyok, aki addig-addig dolgozik, tesz és harcol, amíg végül diadalittasan eléri a célját és addig megy az úton, amíg megvalósítja az álmait.

Én hiszem, hogy lefogyok előbb vagy utóbb. Ti is higyjetek benne és ne büntessétek magatokat, ha megbotlottatok, lépjetek tovább lecsúszott egy csoki? Semmi baj. Holnap új nap virrad, lehet folytatni, minden új nap egy tiszta lap.

Következő posztomban Fonyódról lesz szó.

Kellemes nyarat kívánok mindenkinek! Menjetek fesztiválokra, utazzatok sokat! Élvezzétek az életet!







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Féléves kihívás- avagy a szeptember az új január

Annyi sikertörténetet látok már az interneten, hogy kezdem úgy érezni, hogy én ezekhez képest, még sehol sem tartok. Jó látni, hogy emberek 6 hónap alatt 30 kg-t fogynak. A környezetemben is egyre több látványos átalakulás van.  Magam is erre vágyom, szeretném azt, hogy vékony, karcsú, könnyű, filigrán, fitt, jó alakú legyek. Eldöntöttem, hogy most végre tényleg végérvényesen lefogyok. Lepereg rólam minden, ami ebben akadályozna.  Felismerés  Rájöttem, hogy az elsöprő eredmény még azért várat magára, mert nem tartom be 100 %-ban a szabályokat és átverem magam.  Az élet már csak ilyen könnyű és boldog közben szörnyű és szomorú. Miből merítsünk újra meg újra motivációt a fejlődéshez? Ez a fogyás dolog egy végeláthatatlan kálvária. Csak viszem a saját keresztemet - ami egyébként 20-30 kg súlyfelesleg- és küzdök vele, de mindig letérek a célhoz vezető útról. Hogy hogy? Elkezdem az étrend betartását, de itt- ott többet teszek mennyiségileg az ételemhez

Arnold Gym

Az Arnold Gym bemutatásával kezdem a teremtesztelést. A kép, amit festek, teljesen szubjektív lesz. A konditerem jó helyen van a Kolossy tér környékén. Budapesten a Szépvölgyi út 15. szám alatt találjátok. Másodszorra jártam itt, az első és a második benyomásom is teljesen pozitív. Minden adott ahhoz, hogy másnapra garantált izomlázunk legyen. A klasszikus testépítés és Arnold Schwarzenegger szelleme természetesen körüllengi a helyet. Minden van ami kell, kézisúlyok, kardiogépek, mindenféle erősítőgép, de helyet kapott egy crossfit állvány, avagy keret is.  Rudak is vannak bőven, fekpadokból sincs hiány. Találkoztam itt egy olyan sines farizomgéppel is, amilyet még életemben nem láttam. Ki is próbáltam a fenti képen középen látható bal oldalon. Segítséget kellett kérnem a használatához. A terem használói jófejek és az edzők is szimpatikusak. Nincsenek bunkó arcok. Nem néznek ki senkit. Mindenki az edzésre koncentrál. Szerencsére, nem találkoztam tenyérbemászó trénerekkel

Séta mániás lettem

Évek óta terveztem, hogy kipróbálok egy 365 napos sétakihívást.  Az egészet dokumentálom és leírom a tapasztalataimat, mérem a teljesítményemet. Egyszer olvastam, hogy, ha valaki az év minden napján sétál legalább 1 órát akkor akár -10 kg-ot adhat le a súlyából.  Mindig halogattam, de néhány hónapja végre elkezdtem, amióta tényleges életmódváltásba kezdtem (-10 kg fogyás) törekszem a rendszeres sajáttestsúlyos, vagy súlyzós edzésre, de a legnagyobb hangsúlyt a mendegélésre fektetem, mert hiszem és tapasztalom, hogy az egyszerű gyaloglás a legjobb kardió. Ezt szívesebben teszem a szabadban, legyen bármilyen hideg is fel lehet öltözni, nem szükséges csak ezért konditerembe menni. (Mondjuk, most nem is lehet sajnos) Én imádom a termeket, a súlyokat, a  gépeket, de a kardió gépek nem állnak közel a szívemhez. Lépcsőzőgép?-Lépcsőzz! Van elég lépcsőház, van rengeteg szabadtéri lépcső, taknyod nyálad egybefolyik, ha lépcsőn edzel és többet is ér. Szobabicikli?-Biciklizz! rendesen, téli felsze